منتديات صباح الخير يا فلسطين

زوارنا الأعزاء نتمنى إنضمامكم لموقعنا وإمضاء أوقات ممتعة

أعضائنا الكرام نتمنى منكم مشاركة وفاعلية جيدة

أعضائنا الكرام نتمنى منكم المشاركة في دردشة المنتدي

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

زوارنا الأعزاء نتمنى إنضمامكم لموقعنا وإمضاء أوقات ممتعة

أعضائنا الكرام نتمنى منكم مشاركة وفاعلية جيدة

أعضائنا الكرام نتمنى منكم المشاركة في دردشة المنتدي

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بك يا زائر في منتديات صباح الخير يا فلسطين

لا ارجوا من غير اعضاء المنتدى قراءة موضوعى  Rsool10
لا ارجوا من غير اعضاء المنتدى قراءة موضوعى  11110
لا ارجوا من غير اعضاء المنتدى قراءة موضوعى  11210
لا ارجوا من غير اعضاء المنتدى قراءة موضوعى  5_212910
لا ارجوا من غير اعضاء المنتدى قراءة موضوعى  11310
لا ارجوا من غير اعضاء المنتدى قراءة موضوعى  231010

4 مشترك

لا ارجوا من غير اعضاء المنتدى قراءة موضوعى

مصرية وبموت فى بلدى
    مصرية وبموت فى بلدى
    المشرفة
    المشرفة

لا ارجوا من غير اعضاء المنتدى قراءة موضوعى  Empty لا ارجوا من غير اعضاء المنتدى قراءة موضوعى

مُساهمة من طرف مصرية وبموت فى بلدى الأربعاء فبراير 09, 2011 2:46 am

يا جماعة لو الادارة تسمح مش عايزة غير اعضاء المنتدى يتطلعوا على موضوعى
    انا يا جماعة بكتب موضوعى وانا قرفانة من نفسى وزهقانة من اللى بيحصل لى
    انا وبصراحة مكروهة من قبل اصحابى وانا عارفة ده ويمكن اقرب صحباتى وهى تقرب لى قوى مبتحبنيش
    مبيحبونيش لانى من اول ما جيت ليهم فى المدرسة فى سنة تانية (لانى كنت فى مدرسة تانية)ومن انا عندى اقل من سبع سنين رفضت الاسلوب الدكتاتورى ان فى بنت تبقى سيدة عليا يمكن هى الان صاحبتى بس هى كده لانى حبيت كده وده طبعا بعد محسستها انها مش احسن منى فى شىء
    انا مكروهة وبقولها لاسباب منها انى مخلتهومش يفرضوا السيطرة عليا ومنها ان الغيرة سيطرت عليهم لنى بحل اغلب المعادلات الصعبة
    همسسببب كرههم ليا الغيرة منى متغاظين لانى مش متقيدة بيهم
    وانا كمان عصبية وهم فاكرين انى زيهم ساذجة وباردة
    وكمان لانى مش متفاهمة معاهم فى امور انى اروح بيتهم اذاكر والاشياء اللى بتبقى مححبببة الى البنات فى السن ده
    انا سبب رفضى انى رحت جيت شمال او يمين انا بنت ريفية احنا فى الارياف بنبقى عايزين نتحضر وده فعلا حاصل بس انا اه متحضرة بس فى النهاية بنت ريفية عصبيبة متمسكة بالتقاليد
    انا من الاشياء اللى شدانى الى المنتدى ان كل الاعضاء بيحبوا بعضهم
    وانا عايزة كده وكمان من اسباب كره صحباتى لي ان مامتى مدرسة بتدرس ودرست لينا ورغم ان امى كانت قاسية عليا الا ان الغيرة من ان امى مدرسة طاغية عليهم
    على فكرة طول الثلاث سنين اللى مامتى درست ليا فيهم انا كنت لازم اعيط كل يوم انا عندى هيستريا لو اضربت او اتظلمت او حصل شىء ضايقنى لا اما اضرب اللى عمل فيا كده او انتقم منه باى طريقة
    او اقعد اعيط ويتحرق دمى وبرضه العياط مبيريحنيش انا لحد الان مش قادرة استوعب ليه مامتى كانت بتعمل فيا كده هو الناس مهمين كده انها تظلمنى عشان خاطر الناس ميقولوش بتجامل بنتها
    ورغم الضرب والاهانة فى المدرسة صاحباتى بيكرهونى ومبيحبونيش
    انا عارفة انى مكروهة بس لا عمرى هرضى بظلم ولا ان حد يبقى سيد عليا ولا هتخلى عن طبيعتى
    وتقاليدى دى اللى صاحباتى مش بيحبوها مش هتخلى عنها وحتى لو كنت مش ريفية تقاليدى مصرية وكنت هدنى عليها
    انا مش هسمح فى حياتى ان حد يقول مصرية(لانى مش هقدر اقول اسمى) بنت فلان قليلة الادب
    انا كل مشكلتى فى الحياة انى عصبية وبزهق وان زهقت مبعرفش اللى قدامى
    وانا مش باردة ومش هبقى باردة
    ويمكن صاحباتى ممكن ميعرضوش انى اروح معاهم بيوتهم بس مش بقول لانه مش لازم ولانى مش محببة للفكرة هم حتى لو عرضوا واساسا هنا يمكن كله مع بعضه عادى المجتمع الريفى متعاون وعادى وبيتى بيتك عادى ومش المجتمع الريفى بس االمجتمع المصرى كمان كله
    انا ممكن اكون قلت حاجات غلط هو مش كل صحباتى بيكرهونى ويمكن مش يكرهونى قوى هو كره متولد من غيرة وغيظ منى لتصرفاتى وطبيعتى
    هيا
    هيا
    عضو مميز
    عضو مميز

لا ارجوا من غير اعضاء المنتدى قراءة موضوعى  Empty رد: لا ارجوا من غير اعضاء المنتدى قراءة موضوعى

مُساهمة من طرف هيا الأربعاء فبراير 09, 2011 6:00 am

اها ولايهمك احنا اخواتك واصدقائكبس انتى عندك كام سنة
    12 زى ما مكتوب ولا اكتر
    باين انك كبيرة بعقلك وفاهمة وناصحة بس لازم تحبى اصحابك علشان يحبوك
    وحتى لو بيغيرو منك ده مش دليل لكرههم ليكى
    وان شاءالله اصحابك يتغيروا معاكى
    مصرية وبموت فى بلدى
    مصرية وبموت فى بلدى
    المشرفة
    المشرفة

لا ارجوا من غير اعضاء المنتدى قراءة موضوعى  Empty رد: لا ارجوا من غير اعضاء المنتدى قراءة موضوعى

مُساهمة من طرف مصرية وبموت فى بلدى الأربعاء فبراير 09, 2011 8:06 am

انا فعلا 12
    وانا كنت لسه هصحح الفكرة ممكن اكون كنت قلت كده بسبب زهقى انا بحبهم بس هم مش معاملتهم اقوى معايا هو ممكن الموضوع مينطبقش عليهم اوى بس فى البعض فعلا زى مام مكتوب واكثر كمان بس انا مدام انا فى المنتدى يبقى عندى اكثر من اصحابى فى الحياة العادية بكتير لان كل اعضاء المنتدى اصدقائى
    حبيبة بنوته
    حبيبة بنوته
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف حبيبة بنوته الأربعاء فبراير 09, 2011 10:51 am

اممم خليني ئلك شي ممكن تسمعيني ...

اول شي ما حدن بكرهك انتى بتشوفي الناس هيك لانو هاى طريئتك بتحسي كل الناس ما بتحبك وانا نفسك بس بالعكس كلامي بيطلع غلط كل عيلتي بموتوا فيني وكل المدرسه بيحبوني حتي المس الي ما بحبا طلعت بتموت فيني وانتى هيك كلن بحبوكي بس ما بتحسين بحبوكي لانك انتي شايفه هيك وبعدين لو ممتك ضربتك عادي اهانتك عادي ما في إم ما بتضرب ولا بتهين هاى ممتك لو ما انضربتي منا ولا انهتني منا من مين رح تنضربي وبعدين ممتك ما بتضربكيش ولا بتهينك ع شي مو محرز اكيد بتبئي تعملي شي غلط ممتك عايزه مصلحتك وربي عيزك مصلحتك انتي يمكن مشانك عنيده(لا تزعلي) حاسه انو ممتك مبتحبكيش ولا بباكي ولا رفئاتك ويمكن انتى عايزه رفئاتك يكونو متلك يكونو مو باردين مو متعئدين ومو ومو هاد الشي ما بيصح خليكي طبيعيه معن رح تلائين كتير بحبوكي وئص انك تروحي ع رفئاتك هاى ما معن حئ فيا اصلا عيب وغلط البنت تطلع من بيتا ع بيت شي رفيئتا وانا ما بأيد اي وحده من رفئاتك بالشغلات هاى انتى اكيد محترمه واموره وطيوبه وبنت ناس وغير هيك انك شطوره مو بتئولي بحل مسائل صعبه هيك شطوره ما تهتمي لاي كلمه من اي حدن ما بستاهل ورفئاتك هدول مش ئابلين يحكوا معاكي لانهم اغبياء لانن ما رح يلائوا وحده متلك يرفئوا ما هيك؟
    وبعدين لا تبكي ولا تعصبي كلا اشيا بسيطه وبتنحل رفئاتك هدل لا تحكي معن فيكي تلائي رفيئه تئدريا وتئدرك وتحبيا وتحبك ولا تبئي عزوله ولا بارده ولا شعنونه ولا غيرو وغيرو خليكي ناعمه متلي طبعا (خديني ئدوه هههه) رزينه تئيله شوي لا تهتمي لاي شي بزعلك وازا كنتي عنيده خففي من عنادك(شوفوا مين الي عم يحكي اكبر عنيده بالبلد بتنصح البنت أما عجايب ههه)
    حبيبتي بكفيكي رفئاتك الي هون كلنا بنحب بكفيكي انا طيب انا بحبك كتير متل اخت لالي صغنونه واموره ...

وعسوله لو بدك...
    حبيبة بنوته
    حبيبة بنوته
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

مُساهمة من طرف حبيبة بنوته الأربعاء فبراير 09, 2011 10:52 am

اممم خليني ئلك شي ممكن تسمعيني ...

اول شي ما حدن بكرهك انتى بتشوفي الناس هيك لانو هاى طريئتك بتحسي كل الناس ما بتحبك وانا نفسك بس بالعكس كلامي بيطلع غلط كل عيلتي بموتوا فيني وكل المدرسه بيحبوني حتي المس الي ما بحبا طلعت بتموت فيني وانتى هيك كلن بحبوكي بس ما بتحسين بحبوكي لانك انتي شايفه هيك وبعدين لو ممتك ضربتك عادي اهانتك عادي ما في إم ما بتضرب ولا بتهين هاى ممتك لو ما انضربتي منا ولا انهتني منا من مين رح تنضربي وبعدين ممتك ما بتضربكيش ولا بتهينك ع شي مو محرز اكيد بتبئي تعملي شي غلط ممتك عايزه مصلحتك وربي عيزك مصلحتك انتي يمكن مشانك عنيده(لا تزعلي) حاسه انو ممتك مبتحبكيش ولا بباكي ولا رفئاتك ويمكن انتى عايزه رفئاتك يكونو متلك يكونو مو باردين مو متعئدين ومو ومو هاد الشي ما بيصح خليكي طبيعيه معن رح تلائين كتير بحبوكي وئص انك تروحي ع رفئاتك هاى ما معن حئ فيا اصلا عيب وغلط البنت تطلع من بيتا ع بيت شي رفيئتا وانا ما بأيد اي وحده من رفئاتك بالشغلات هاى انتى اكيد محترمه واموره وطيوبه وبنت ناس وغير هيك انك شطوره مو بتئولي بحل مسائل صعبه هيك شطوره ما تهتمي لاي كلمه من اي حدن ما بستاهل ورفئاتك هدول مش ئابلين يحكوا معاكي لانهم اغبياء لانن ما رح يلائوا وحده متلك يرفئوا ما هيك؟
    وبعدين لا تبكي ولا تعصبي كلا اشيا بسيطه وبتنحل رفئاتك هدل لا تحكي معن فيكي تلائي رفيئه تئدريا وتئدرك وتحبيا وتحبك ولا تبئي عزوله ولا بارده ولا شعنونه ولا غيرو وغيرو خليكي ناعمه متلي طبعا (خديني ئدوه هههه) رزينه تئيله شوي لا تهتمي لاي شي بزعلك وازا كنتي عنيده خففي من عنادك(شوفوا مين الي عم يحكي اكبر عنيده بالبلد بتنصح البنت أما عجايب ههه)
    حبيبتي بكفيكي رفئاتك الي هون كلنا بنحب بكفيكي انا طيب انا بحبك كتير متل اخت لالي صغنونه واموره ...

وعسوله لو بدك...
    queen of the night
    queen of the night
    المشرفة
    المشرفة

مُساهمة من طرف queen of the night الجمعة فبراير 11, 2011 9:47 am

اسمعيني حبيبتي احكي وفضفضي عن نفسك وكلنا ح نسمعك ونساعدك
    واعتبريني متل اختك الكبيره
    مصرية وبموت فى بلدى
    مصرية وبموت فى بلدى
    المشرفة
    المشرفة

مُساهمة من طرف مصرية وبموت فى بلدى السبت فبراير 12, 2011 5:45 am

فعلا كوين انتى اختى وكل اعضاء المنتدى اخوانى واخواتى

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 7:53 pm